У цэнтры ўвагі практычная накіраванасць навучання

12 снежня адбылося пасяджэнне навукова-метадычнага савета, прысвечанае практыка-арыентаванаму навучанню ў Акадэміі МУС

Пастаянныя члены савета і запрошаныя асобы абмеркавалі пытанні, звязаныя з арганізацыяй практыка-арыентаванага навучання на I і II ступенях вышэйшай адукацыі і на ўзроўні дадатковай адукацыі дарослых. З'яўляючыся складовай часткай адукацыйнага працэсу ў ВНУ, практычнае навучанне прадугледжвае практычнае замацаванне ведаў, атрыманых у ходзе вывучэння тэарэтычных дысцыплін, засваенне навучэнцамі навыкаў будучай прафесійнай дзейнасці.

Кіраўнікі факультэтаў у сваіх выступах закранулі пытанні праходжання навучэнцамі і выкладчыкамі практык і стажыровак у падраздзяленнях заказчыкаў кадраў, правядзення выязных практычных заняткаў, прыцягнення да правядзення вучэбных заняткаў кіраўнікоў структурных падраздзяленняў тэрытарыяльных органаў унутраных спраў, функцыянавання палігонаў Акадэміі МУС, узгаднення вучэбна-праграмнай дакументацыі з заказчыкамі кадраў.

Увага прысутных была акцэнтаваная на праблемных пытаннях практыка-арыентаванага навучання: адсутнасці адзінага падыходу да аналізу вынікаў практык і неаб'ектыўнасці ацэнкі іх вынікаў. Па выніках абмеркавання было выпрацавана рашэнне Савета, мэтай якога з'яўляецца ліквідацыя недахопаў у рэалізацыі дадзенага кірунку дзейнасці.

У раздзеле "Рознае" навукова-метадычны савет абмеркаваў пытанні, звязаныя з экспертызай навучальных выданняў, адабрэннем і рэкамендацыяй да зацвярджэння вучэбна-праграмнай дакументацыі, экспертызай, рэкамендацыяй да зацвярджэння і выключэннем з Дзяржаўнага рэгістра інфармацыйных рэсурсаў Рэспублікі Беларусь электронных вучэбна-метадычных комплексаў.

Падводзячы вынікі пасяджэння, старшыня савета Аляксей Башан адзначыў плённы характар праведзенай дыскусіі і падзякаваў прысутных за актыўную працу.

Галіна Бабіч

аддзел метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу

Фота Сяргея Варихова

Навіны