
Алімпіяда Акадэміі МУС - інтэлектуальнае спаборніцтва, якое праводзіцца з мэтай папулярызацыі сярод навучэнцаў высокага ўзроўню ведаў, пашырэння іх далягляду і развіцця здольнасцяў.
Для ўдзельнікаў Алімпіяда выступае напрамкам асобаснага росту і інтэлектуальнага развіцця, пошуку новых сяброў і аднадумцаў, магчымасцю дакрануцца да перадавых сродкаў навуковых даследаванняў і быць заўважаным кіраўніком таго дзяржаўнага органа, у якім прыйдзецца праходзіць службу пасля выпуску з Акадэміі МУС.
Для педагогаў Алімпіяда - найлепшы спосаб зацікавіць курсантаў, слухачоў і студэнтаў вучэбнымі дысцыплінамі, прадэманстраваць іх з новага боку.
Для заказчыкаў кадраў Алімпіяда з'яўляецца пляцоўкай для сістэмнага падбору персаналу на пасады, якія патрабуюць ад асоб на іх замяшчэнне, аналітычнага складу розуму і высокага ўзроўню інтэлектуальнага развіцця.
Удзел у Алімпіядзе дапамагае замацаваць і паглыбіць веды, уменні і навыкі, матываваць навучэнцаў да далейшай плённай працы ў пошуках новых гарызонтаў дасягненняў.
Заданні Алімпіяды прыцягваюць і падганяюць дух суперніцтва, але, нягледзячы на гэта, аб'ядноўваюць удзельнікаў, арганізатараў і заказчыкаў кадраў.
Тут сустракаюць аднадумцаў і набываюць новых сяброў.
Тут цэняць нестандартнае мысленне, арыгінальныя ідэі і творчасць.
Тут удзельнічаюць, спаборнічаюць, перамагаюць.
Удзельнікі алімпіяды групы А (1-2 курсы) будуць змагацца ў наступных спаборніцтвах
АДБОРАЧНЫ ТУР

Паўэрліфцінг
ЧВЭРЦЬФІНАЛ
На працягу гэтага дня Алімпіяды канкурсантам трэба прайсці наступныя выпрабаванні:

Шорт-трэк
Каманды павінны вырашыць кароткія відэазадачы.

Веславанне

Біятлон
Каманды спаборнічаюць адна з адной у веданні і ўменні хутка і правільна адказваць на пытанні.

Трыятлон
Хакей
Удзельнікам трэба будзе з юрыдычнага пункту гледжання прааналізаваць практычны кейс, які тычыцца праваахоўнай дзейнасці, і абыграць яго, размеркаваўшы ролі.


Кіданне
ПАЎФІНАЛ

Акрабатыка
Удзельнікам каманд трэба знайсці памылкі ў нарматыўным прававым акце і перавесці яго на беларускую мову.
ФІНАЛ

Футбол
У кожным крузе прадстаўнікам каманд задаюць па аднаму пытанню. Удзельнікі, якія далі няправільныя адказы, выбываюць. Пры выбыццi апошняга ўдзельніка каманда перастае ўдзельнічаць у розыгрышы.